notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dina köttbullar biter inte på mig!

Kategori: Från förr

Jag är hemma hos pappa nu och Viktor kollar på "Familjen Robinsson" ;p

Idag hade vi svenska första lektionen och då läste jag typ ett kapitel i boken, men det är liite svårt att läsa när alla pratar^^, sen var det lunch; inte pannkakor :O, det rä typ första torsdagen på terminen som det itne är det^^, sen hade vi låååång rast eftersom det var historia muntligt, vi skulle ha det i små grupper, och min greuu var sist! Så på rasten pluggade jag med Madde, Rebecca och Sebastian ^^ .. men historian gick braa :) .. sen var det export och import, då hade halva mitt arbete försvunnit så jag blev lite upprörd!! ,, kommer få göra om den delen :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: