notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

det kommer aldrig bli som då

Kategori: Från förr

varför heter det julbord?
- idag ska jag käka ett sånnt iaf, eller a inte ett bord men^^ haha.. vi ska gå på julbord kanske man säger xD .. ska åka om 30 min ungefär :) sen är det landet som gäller! ... då ska jag plugga som en åsna^^ matte, ekonomi och svenska...

Jag vaknade med "Toy soldiers" på hjärnan så jag sitter och lyssnar på den nu xD ^^ haha, asså jag har inte hört den låten sen .. i nian kanske då jag spelade den på synt .. på musiken, asså vi spelade synt, trummor och gitarr och blev betygsatta i instrumenten; jag fick MVG i alla tre *stolt 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: