notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

dan' före dan' före dopparedan'

Kategori: Från förr

Idag ska jag till pappa, ska gå till bussen kl 14:25 och fram till dess ska jag typ städa här hemma hos mamma ^^ .. eller jag måste ju packa ner massa "julkläder" eftersom vi ska fira jul hela helgen XD .. och sen ska hit igen på självaste julafton så^^ hihi

Jag och Therese skulle städa vardagsrummet tillsammans .. jag strök en jävla röd duk i typ en timme,, och den ser fortfarade skrynkig ut :( .. asså den är stooooor ^^
 
Snart ska jag gå upp igen och bära in granen xD hihihi ..

Nu är det jul igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: