notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

14:55

Kategori: Från förr

Nu orkar jag inte kolla på barnprogram längre - på ett litet tag xD -- så jag tar o sätter i gång "The great rock n' roll swindle" istället ^^ haha., det är nog en av de skummaste filmer jag har sett; men jag tycker den är bra iaf, eftersom jag brukar lite skumma saker ;) 

Filmen börjar med att en svart maskerad sak ( malcom mclauren) viskar handlingen o en dvärg släpar på en sten XD .. o sen ska de hänga och bränna medlemmarna i sex pistols på bäl typ XD ..fast de bär runt på dockor som ser ut som dem bara ^^  .. aa det är lite svårt att förklara vad som händer men när jag hade sett filmen första gången var min första tanke "Va fan var det där?!?"
- så jag såg den igen, igen, igen och igen ;) .. och nu igen ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: