notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

13:43 - uttråkad

Kategori: Från förr

Jag känner för att åka till stan och köpa en pensel^^ för jag vill måla! hihi .. men jag orkar inte åka in :p
- kanske ska ringa mamma o höra när hon kommer hem så hon kan hjälpa mig med min marknadsplan! .. sen ^^

Jag kollar på "från A till Ö" och nu är jag på bokstaven L, hihi ;) .. Jag har börjat läsa min bok igen ^^, ROTTEN: No Irish - No Blacks - No Dogs. Jag vet att jag började läsa den i september och har bara kommit halv vägs men.. jag orkar inte läsa när jag går i skolan XD .. jag tycker om den boken!  <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: