notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0

Kategori: Från förr

Jag insåg just att det är mindre än två veckor till julafton!! :O
och jag har juinte köpt julkappar än, eller joo två stycken, men i helgen åker jag till landet! Så då kan man ju itne handla ngt alls^^ .. kanske bör åka in till stan imorn ist för att träna som jag hade tänkt .. men jag tränade faktiskt idag.. så kanske får nöja mig med det xD

Men jag måste ju plugag också.. har lxm inte börjat med samhällskunskapen än och har provet på fredag(!!) och jag måååste plugga mer historia eftersom det är till på torsdag .. muntligt, men det är ju bra om man kan ngt iaf!^^ är typ klar med min svenskagrej men måste lära mig det också kanske, asså berätta om Hedvig Charlotta Nordenflycht.. sen får helgen gå till att plugga matte och ekonom, det är lite bra att jag åker till landet på så sätt att där finns det inte så mkt att göra - så perfekt att plugga ^^  

"mycke göra, mycke göra"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: