notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

You disturb my natural emotions

Kategori: Från förr

Jag ska träffa Linda och Josse idag ;D
Vi ska ses i stan vid ett tiden, det är sdåååå mycket jag vill köpa men måste spara pengar :(
Men jag fyller ju år snart så kan ju önska mig lite av de jag vill ha xD

Just nu sitter jag och lyssnar på Buzzcocks - Ever Fallen In Love? medan jag klipper lite i en tröja ^^ hehe,, den får inte ha sina ärmar lägre ... för att jag tröttnade på dem!


Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
You shouldn't've fallen in love with


Den här veckan ska jag jobba tisdag, onsdag och fredag,, på torsdag ska jag till frisören :D ska väl klippa mig som jag brukar ifall jag inte kommer på något bättre,, sen så ska håret fortsätta att bli ljusare ^^



Nu är jag hemma och sitter här vid datorn igen! haha, eller a jag kom hem vit 19:30-tiden och klockan är nu 21:22 så det var ett tag sedan jag kom hem ^^
Idag var en braaa dag ! Hade askul med Linda och Josse i stan ;D .. men vi gick så mkt bara :P haha,, Jag köpte lite underkläder och en tröja<3 med Sid Vicious på!
Jag vet att han inte var orginalbasisten i Sex Pistols och att Glen Matlock var hur mycket bättre - musikaliskt - som helst men jag tycker om Sid i alla fall ^^

Ska sova, för jag ska upp och jobba imorgon igen,, så det blir till att vakna 05:45 ... maah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: