notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

weeeiiii

Kategori: Från förr

min dator fungerar =D ... men jag råkade klicka bort inställningsrutan som ploppa upp för ljudet, så det är borta igen =/ ... fan!
men ska ju köpa en ny dator snart!! ska jobba som fan nu i slutet på sommaren, sen fyller jag ju år lxm (den 5 september) ;D så peeengaaar

På lördag kommer Emma o Linda hit från Eskilstuna så ska kanske träffa dem o sen på måndag ska jag träffa Linda och Josse när de kommer upp =D hihi
yeah

Juste jag har beställt "Never Mind The Bullocks" - Sex Pistolis =D=D ... mamma kommer inte bli glad, eftersom jag ska spara mina pengar och dessutom gillar hon inte punk så värst mkt ^^ hahah



Nu har Robert fixat mitt ljud också! Det var han som fick i gång datorn btw ;D

Jag har ooooont i magen och i ryggen =(, tror att jag har ätit för många strepsils och andra tabletter mot förkylningen :(, o dessutom har jag jobbat för hårt idag såå stackars mig !!! :(

Jag hatar att ha ont



Så nu vill jag skriva lite igen, ta igen för de dagar jag inte har sktivit så mkt på helt enkelt :P
 
Nu är jag int ont längre "Treo lindrar snabbt och någonting"
Dessutom kollade jag på Gilmore Girls (kl 21:00 på 5:an) och då mår jag alltid lite bättre xD
.. o nu lyssnar jag på God Save The Queen - Sex Pistols så det känns bra ^^ haha  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: