notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vecka 34

Kategori: Från förr

Mamma : Men du kan ju ladda ner filmen eller kolla på den på internet!
Jag: Men .. då får man ju inte fodralet...

Nu är jag hemma,, idag skulle jag sätta in bilder i en ram (som skulle ges till några kunder) de 4 första tog 1 timme! för att jag inte fattade hur man gjorde ^^ det var sånna där ramar som man skulle lossa på skruvarna och pressa in bilden från framsidan ... men jag skruvade loss en av  skruvarna och satte in bilden från andra hållet! Det tog ett tag :P, men till sist läste jag instruktionerna så då gick det liiiite snabbare xD 
 
Imorgon ska jag till doktorn igen ... Kanske ta en spruta om han anser att jag är frisk hehe,,
Så då jobbar jag bara halv dag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: