notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

trettioförsta augusti

Kategori: Från förr

Hur gör man när alla varningsklockor i världen ringer men hjärtat fortfarande vill?

Jag har ont i halsen =/ men lika glad för det är jag ;D hah, nä för fan jag är trött!!
Idag var det mycket att göra i skolan! Det var bara 4 lektioner men det var ... intensivt! haha
Efter att jag hade slutat satt jag och väntade på Robert i skolan, vi skulle till stan. Gjorde matteläxan till måndag, var social med Mickis och Denise och så pratade vi med kuratorn som kom o snackde me oss ^^ haha ;D
Jag och Robert åkte först till Stadium på drottninggatan och köpte en skolväska åt honom sen drog jag med honom till SL-center lite överallt till sist hamnade vi i Solna där jag köpte mitt pluskort ^^ ,, jag hatar att stå i kö ;D

Det är fredag, jag känner mig förkyld och trött - vad är det här?!
Imorgon ska jag passa Viktor och Jordan hemma hos pappa ^^ ... Så helgen verkar bli luugn .. meen på söndag ska jag och Emy kanske på bio :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: