notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjugoandra augusti

Kategori: Från förr

Jag vaknade vid åttatiden i morse, för en timme sedan ungefär ^^ 
Nu lyssnar jag på Hanoi Rocks medan jag dricker te ... 
Jag är ganska trött men kan inte sova mer, så det får gå ändå! 
Det har regnat så det är ganska grått och tråkigt ute. "Men det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder" haha
Jag är ensam hemma, mamma och Stefan jobbar, Therese började skolan i måndags - nu går hon i 6:an - och Robert börjar på Nackademins gymnasium nu, ja nu ska de samlas i aulan ;D .. Så honom ska jag stå ut med att se varje dag inte bara hemma utan i skolan ockcå! haha, nä men vi komemr bra överens så det ska nog inte bli några - så många - problem ;D  
Idag ska jag träffa Emy! Vet inte vad vi ska hitta på men det brukar ju lösa sig xD 

 

Maah, jag har inga kläder eller okej det var en liten överdrift för ajg vet exkat vad ajg ska ha på mig idag.. meeen INTE  VAD JAG SKA HA PÅ MIG IMORGON! =| haha, eller typ Sid-tröjan men man bör kanske ha något mer än en tröja lxm!!!!! 
men,, det får lösa sig =/ 

Nu lyssnar jag på My Way - Sid Vicious 
Jaa,, det är en cover på Frank Sinatras låt ^^ jag veet.. men a jag gillar den i alla fall ;)

Jag borde nog klä på mig snart, men jag orkar inte just nu! .. snart, jag ska bara .. :p





 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: