notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Silly Thing

Kategori: Från förr

Jobba, jobba, jobba
Jag är trött som vanligt^^ men imorgon ska jag vara hemma och ta det lungt, eller a ska och klippa mig på eftermiddagen :)

Something Else - Sid Vicious
Lyssnar jag på för tillfället ...

Idag på lunchen åkte jag och mamma till Drottning gatan för att mamma skulle hämta sitt startbevis till midnattsloppet. När vi var på T-Centralen såg jag en hand flyga upp framförmig och jag trodde det var någon som pekade fuck-you åt mig men han gjorde \m/ så och sa någonting som jag inte hörde men mamma hörde,, och fan va arg hon blev ^^ haha, jag trodde att hon skulle slå honom ett tag. Så när vi kom upp från stationen var jag tvungen att fråga vad han sa... han hade sagt "Suicide yourself" .. Det är ju inte ens gramatiskt rätt ^^ 






 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: