notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Så kan det vara

Kategori: Från förr

Idag var jag me mamma och syrran i stan, jag fick en väska och ... tre par strumpor ;D
När vi åkte mot Lännersta igen (där jag bor btw) släppte vi av Therese vid bagatsjön för att hon skulle gå o checka "Badsjöfestivalen" hahaha .. och jag och mamma åkte till Coop och handlade mat ^^
Sen när jag kom hem kollade jag på Charlies Änglar: utan hämningar! Sov halvt efter filmen sen bestämge jag mig (igen) för att jag måste ta tag i min obefintliga träning!! Det börjar bli kris :( så jag gjorde massa sit-ups och step-ups .. sen på måndag ska jag fixa ett träningskort och sedan är det bara att köra! nu är det allvar..hehe

För typ en halvtimme sedan slutade Bring it on, Again .. den kollade jag på xD och om 28 minuter ska jag kolla på Shrek 2 ;D
TV är inte liv, bara en del av det ^^ ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: