notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nothing's free, nothing's said

Kategori: Från förr

Jag är blond igen xD
....  och har lugg!!! haha, när jag går förbi en spegel undrar jag vem fan som stirrar på mig om man säger så ^^ :P
När hon, Kattis, höll på att klippa mig kändes det som om jag antingen skulle se ut som Gustav Vasa eller en blond Ramone ^^ haha,, men det blev bra iaf :p eller jag har inte vant mig än.. menmen,, en gubbe på T-banan tyckte det var fint iaf ^^ han sa det till mamma i alla fall :P 


Jag har min Sid-tröja på mig <3 och lyssnar på Silly Thing =D

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Åh, jag längtar tills jag får blondera mig! Jag kräks på den otoligt osmakliga utväxten jag dras med. Den gör dessutom att håret ser fett ut även om det är nytvättat ): Inte kul! Ha det fin! KRam/ Amanda

    2007-08-16 | 20:46:03
    Bloggadress: http://shoulderson.blogg.se
  • Cissi säger:

    Ajdå=/ nä det låter inte kul ju! kram

    2007-08-16 | 21:00:39

Kommentera inlägget här: