notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mot alla odds

Kategori: Från förr

Jag har ridit på en häst idag :O
Senast var jag typ 5 år och det var på skansen men jag satt på en riktig häst idag!!! haha,, asså det var emd skolan: vi var i ett stall nära Gärdet och så skulle vi ha 5-kamp med hästar :O ^^
Vi kastede lasso, jag var sämst, ledde varandra: en hade en ögonbindel ich höll i ett snöre och den andra skulle dra, jag var bäst, sköt nålar med en blås-grej, fikade, SEN skulle vi sitta på hästarna och rida en liten bana, göra norsk fylla och springa tillbaka och till sist skulle vi rida samma bana med en kopp vatten och hälla i en hink och sedan rida tillbaka xD
Mitt lag förlorade ^^ ;( haha

Efter det gick vi till Gärdet och mötte resten av skolan, käkade .. eller a jag käkade itne för jag var mätt men de andra käkade ^^
Efter deeet,, åkte jag med Emy till centralen och var med henne ett tag - hon skulle till Uppsala! När vi väntade mötte vi Marcus (min mentor) så vi snackade med honom lite och såå ^^

Imorse när jag gick till bussen träffade jag Ronja så vi snackade och så., sen när jag åkte hem träffade jag Jessica på Slussen så vi snackade då :P haha. The past is sneaking up on you when you least expect it!

Problems - Sex Pistols

Wihoo, det är fredag ju! haha ... Det känns som Tisdag =| ^^
men helg är det ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: