notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hemma

Kategori: Från förr

Jag är hemma igen nu, eller planet landade igår men jag var hos pappa till idag ;D


JAG ÄR SJUK :(


Mallorca var asnice! Orkar inte skriva om allt jag gjorde och jag tror inte att någon skulle orka läsa det heller xD
Vi bodde på hotell i Palma Nova - Ponent Mar - där bodde det mycket familjer spec från norden ^^ hehe.
På kvällarna gick jag och brorsan till Magaluf, där kryllar det av engelsmän, första kvällen vi som var ute träffade vi några svenskar som går på barskolan där nere! Vi hängde me de runt till massa olika klubbar o barer ^^
Annars snackade jag mest med människor från Norge, för de fanns också överallt ^^ haha
Jag vart förkyld någon av det första dagarna jag var där nere, blää, men eftersom jag sket i att ta det lungt så utväcklades det till en riktig jävla förkylning så ett doktorsbesök vore bra =/

Just nu sitter jag och lyssnar på "Anarchy in UK" - Sex Pistols
-Den är väldans bra ;D


Min syrra har fått en kanin! Tror att den heter Tzatsiki men jag kallar den för lilla äckel, det var det första jag kom o tänka på när jag kom hem och den jävlen hade rymmt så man fick springa o leta efter den xD
haha


"No fun to be around
Walking by myself
No fun to be alone
In love .. with nobody else"

- Iggy Pop and the Stooges

Kommentarer


Kommentera inlägget här: