notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Här kommer hon, för snart 17:e året i rad.. Miss Lyckad!

Kategori: Från förr

Better of without?

Det har ju vart en helt okej morgon med Sex Pistols och köttmacka dessutom är det ju fint väder så ... varför är jag inte på bättre humör? ....

God Save The Queen - we mean it man ..



The Distillers - Young Crazed Peeling  
Lyssnar jag på nu

Där uppe i köket sitter mamma och snackar med grannen :O det är hur skummt som helst! Min mamma tycker lxm inte om grannar! xD hahaha,, eller hon har alltid sagt att det finns en anledning till att man ska hålla grannarna utanför staketet ^^ så när jag gick upp för att hämta vatten och såg dem så råkade jag bara stå och stirra på henne i typ 20 sekunder innan jag sa hej ^^ ..

.. are you ready to be liberated?




Kommentarer


Kommentera inlägget här: