notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hanoi Rocks - Don't You Ever Leave Me

Kategori: Från förr


"The nights are wearing me down
And it`s hard getting through the day
`Cos I need you right now
And right now you`re so faraway"



Idag har jag jobbat för sista dagen den här sommaren - som iof är slut snart - dessutom jobbade jag bara halv dag eftersom jag skulle till doktorn,, fick veta att jag hade halsfluss samtidigt som öroninflammationen så det var riktigt synd om mig! haha,, senså kollade han i mitt öra och det är en blodplätt som trycker på min trumhinna. Det är möjligt att det har gått hål på trumhinnan men det kan lika gärna vara ett sår i örat så jag ska tillbaka om tre veckor och kolla upp det! 


Ikväll är det massa bra på TV ju! ^^ haha
Det är sesongsstart av Kyle XY och efter det är det Gilmore Girls ;D



Såå,, nu har jag kollat klart på TV:n  ^^ så nu sitter jag och lyssnar på musik - Silly Thing för att vara exakt!
Är typ astrött och ska sova inom kort, haha, jag är inte van att vara uppe så här sent (22:30) xD ,, men asså när man går upp kl 05:45 jobbar och generellt behöver 10 timmars sömn så är det så konstigt att man är trött vid den här tiden ^^ haha.

Imorgon ska jag träffa Emy ! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: