notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

fjortonde augusti

Kategori: Från förr

Jobbade idag med,, så är trött som vanligt ^^ hehe
Mina ben är fyllda med myggbett och det kliar jättemycket :( ...

När jag vaknade imorse trodde jag verkligen att det var fredag så jag har trott det hela dagen och så blir jag så besviken när jag komemr på att det bara är tisdag! Men man ska väl tänka posetivt,, hela veckan är ju kvar så det är längre till skolstarten! haha,, ska ju iof jobba den här veckan och nästa så den enda skillnaden är att jag får pengar för slitet ^^

God Save The Queen - Sex Pistols



Kommentarer


Kommentera inlägget här: