notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

C M J L

Kategori: Från förr

Idag gick jag upp 05:50 och satt i bilen 06:20, jobbade i 8 timmar, åkte hem och åt tacos och nu är klockan så mycket som 18:00

Nu lyssnar jag på Sex Pistols och ska snart gå upp och duscha efter det tror jag att jag ska lägga mig i sängen och kolla på film sedan somna tidigt så att jag orkar vakna vansinnigt tidigt imorgon med^^

Jag hade hoppats på att min skiva skulle ha kommit idag men det gjorde den inte =/ ,, så då lär den komma imorgon! ... man kan ju hoppas i alla fall :)



Nu kollar jag på YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=0knFHyDD150&mode=related&search=



Kommentarer


Kommentera inlägget här: