notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

12 Augusti

Kategori: Från förr

Vaknade vid nio-/tiotiden och satte på en film, Empire Records, la mig i sängen o hann se typ en scen innan jag somnade om; vaknade inte förens filmen var slut!
Jag gick upp och gjorde lite frukost och nu sitter jag här ^^   

Stairway To Heaven - Led Zeppelin

Igår åkte jag och Emy in till stan så att vi var där 10:30, Emma och Linda skulle först komma kl 11:00 men de hann inte med tåget så de skulle komma kl 12:00 men de tåget kom inte så de kom klockan 13:00 ^^ haha men jag och Emy gick i affärer fikade lite innan så vi överlevde ;D, efter att ha mött dem på stationen gick vi lite i affärer sen ville de käka så vi visda dem till McDonalds satt där i typ en kvart sen skulle jag åka hem. Jag skulle på kräftskiva med familjen. Då åkte Emy också hem.

Jag blev hämtad i Orminge C och det första mamma sa när jag kom till bilen var: Du ser ut som en .. sånn, som.. Sid Vicious!
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det egentligen med tanke på att han var en grabb men jag får väl anta att hon menade att jag såg ut som en punkare eller så^^ .. och det första Stefan sa var: ska du verkligen ha trasiga strumpbyxor! och skrattade,, den kommentaren gav han minst 5 gånger under kvällen ^^ så,, allt var som vanligt!
Vi åkte ut till Skarpö och åt massa, spelade kubb och gick promenad :)

Nu lyssnar jag på Sheena is a punk rocker - Ramones
Jag glömde nästa att berätta,, den låten gick mamma och sjöng typ så fort hon såg mig igår,, så är min mamma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: