notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

06:46

Kategori: Från förr

Ska till bussen om typ 30 minuter och är i princip klar ;D
Idag har jag: mentorstid, historia, svenska, samhällskunskap och geografi! hehe, sen ska jag åka hem till farfar och Viola :)


Igår åkte jag till ögonsjukhuset igen, det var sista gången som jag skulle träffa henne - Marika - men jag ska till en optiker igen om ett par månader igen.. så får man se om jag behöver läsglasögon för resten av livet eller om det har blibvit bättre då ^^
När jag åkte därifrån träffade jag Per på slussen det var typ 100 år sen sist vi sågs ^^ haha eller inte riktigt då men 2 år iaf ,, vi gick 1-6:an i samma klass och 7-9:an i samma skola iaf! Vid nacka gymnasium kom Sophie och Lisa på bussen också  ;D fan va jag träffa folk från "det förflutna" hela tiden .. men bara just nu typ .. den senaste veckan! haha 


Pet Sematery - Ramones

Kommentarer


Kommentera inlägget här: