notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

- NO FUN -

Kategori: Från förr

Idag började jag kl 09:55 och dagen gick relativt snabbt faktist men jag fick ont i huvudet i slutet av dagen :( 
.. har det fortfarande! 

När jag satt på bussen hem idag kom det två gubbar o satte sig på sätena mitt emot mitt och båda stirrade på mig som om jag var något slags missfoster .. så jag stirrade argt tillbaka på dem och då kollade de bort! haha, det var det roligaste som hände idag så det säger kanske ganska mycket! xD 

 Jag fyller år nästa vecka, yeey! haha
Men ... egentligen är det skumt att man firar att man blir äldre! Det är ju lxm ett år närmare döden :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: