notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tisdag

Kategori: Från förr

Imorse vaknade jag fösrt ca: 3:30 :S haha men somnade om eller a vaknade runt 7:00 igen o skulle inte upp förns 7:58!! men jag överlevde ;) dessutom hann jag med den "rätta" bussen = jag slapp springa mellan bussarna o sen upp till klassrummet^^ haha
Hade Företagsekonomi x2 och sen svenska sen var det hemfärd ^^ haha,, gick ut me vovven, kollade på TV, va på datan, joggade, åt, kollade mer på TV, bråkade med Stefan (mammas man), tjafsade me mamma, kollade mer på TV = gilmore gilrs!! Inget kunde förstöra min Gilmore-tisdag^^ haha


Imorrn ska jag till pappa =)


Snart är det påsklov ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: