notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Påsklov

Kategori: Från förr

Såå nu e jag hemma igen (hemma hos pappa) har i princip käkat heeelaa helgen =S haha ..
Men vad annars är det man ska göra på alla högtider???

Imorrnkväll ska jag hem till mamma igen och på dagen hade jag tänkt att lura hit Emy =P haha ,,

Idag när jag kom hem kastade jag mig framför TV:n ( inte för att vi inte har TV på landet men a) och kollade på "Bilar", den filmen e helt underbar ju ! =D haha, Viktor kollade med mig de första minuterna men sen satt jag som fastklistrad för mig själv ^^ haha
Till middag käkade vi hemgjort pizza =) senare nu ikväll ska jag och Anna kolla på en film som hon hyrde idag
 "Sex ,, blablabla ,, and murder" ja asså den hette ju inte blablabla i mitten men de va ngt som ja inte kommer ihåg :S haha ^^

Jag har vart trött hela helgen och sovit o sovit men e fortf. trött =S haha ^^


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: