notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My name is Bond, James Bond ..

Kategori: Från förr

image61image63image62


Klockan 20:00 infann jag, mamma och Robert oss i varsin Tv-soffa/ fåtölj, med varsina filtar: vi slog på 3:an där Mr Bond skulle visa hur lätt det är att rädda världen från ett tredje världskrig... 
Jag hade inte orkat se en hel Bond-film innan så detta var en helt ny upplevelse; jag har sovit igenom både Gold finger samt Die another day och dessförinnan flytt fältet så fort visning av Bond-filmer ens kom på tal: jag har inte gett James en ärlig chans - tills idag! 


Jag måste säga att filmen var långt över mina förväntningar: i ärlighetans namn var den helt orealistisk, men det har inte hindrat mig från att fatta tycke för ting tidigare, så varför börja nu?  


Tv-kväll - i min familj - innebär att alla äter tills man håller på att spy och sedan proppar i sig lite till: bara för att! Denna kväll var inget undantag: jag och mamma tjuvstrtade med naturgodis och i andra reklam-pausen kom glassen in: Texas Pecan och Rocky Road! Båda är storfavoriter... Med glassen kom även Stefan : som av just en anledning kom trippande, senare anlände även Therese men då var glassen slut! Bad luck sis'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: