notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My day

Kategori: Från förr

Idag hade vi nationella i engelska ... man skulle skriva en uppsats och som vanligt fanns det 2 alternativ: jag tog "What makes life good?", det blev väl okej (: hihi. Efteråt hade vi lunch och SH senså va de finito, då va klockan ca: 13:00 och jag skulle vara hos frisören kl 14:00 så jag tog en tur med tunnelbanan: hamnade i Tallkrogen och sedan vände jag tillbaka, gick av i Skanstull, och promenerade mot Studio 81^^, klippte mig bara denna gång för att mitt hår är för slitet - för tillfället - för att färgas! 


Väl hemma kollade jag på TV, va lite på datan, käkade, snackade med Robert, kollade mer på TV, var mer på datan, käkade godis framför TV:n o nu äe jag här igen (efter att nästa ha somnat i soffan) hehe, är massa trött!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: