notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My day

Kategori: Från förr

Idag var man tillbaka i skolan igen .. 9,5/ 11 på Ekonomi-läxförhöret, Franska =) alltid lika trevligt med privatundervisning ^^ haha Efter skolan åkte jag till kontoret o mötte upp Anna sen gick vi och hämtede Viktor som sedan lämpades av på "kyrkoråttorna" medan han var där och pysslade gick jag och Anna och köpte kaffe, kollade på utomhuskrukor och jag fick världens hicka! :S haha,, senså hämtade vi plutten och gick hem ... Vi åt lasagne och efter middagen gick jag och Anna och handlade på Vi efter det satte jag mig framför TV:n och började kolla på Anna Phil och nu sitter jag här. ska snart läsa igenom franskaglosorna ^^ hehe ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: