notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

My day

Kategori: Från förr

Idag har jag vart i skolan *no shit* och idag hade jag: Matte, Svenska, Mentorstid, Samhällskunskap och Franska! Jag var inte så trött som jag brukar vara, vilket var bra =) hehe


Till idag skulle vi ha skrivit en artikel, en krönika eller en essä till svenskan, jag valde de förstnämnda och den handlade om främlingsfieentligheten i Sverige. Intressant att skriva - om tycker jag - men det finns så mycket man kan ta upp så jag fick lite beslutsångest ^^ men jag blev nöjd med resultatet iaf.
Imorgon börjar Nationella Proven i engelska och den delen - imorgon - är skrivdelen, uppsats! Jag hoppas att det ska gå bra =) men jag är inte nervös just nu, det komemr antagligen när man sitter där med pennan i handen och pappret under näsan...


Jag ska käka pizza till middag: för mamma är i Göteborg så Stefan ska ha hand om maten ^^ Tack gud för att han valde pizza så jag slipper äta något med fläsk, korv, bruna bönor eller något annat av den sorten! hehe Jag är inte kräsen tycker bara inte om när Stefan ska laga at ^^ hehe




image71

Min andra hälft, Emy du är det bästa med mig! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: