notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Min flyktväg

Kategori: Från förr


OC: Dagens avsnitt hette "The dream lover" och är det 11:e avsittet i den 7 sesången.
Jag har följt OC sen starten och trots Marissas död är det en av mina absoluta favoriter!


image65


Brothers & Sisters: Dagens avsnitt hette "Date Night" och är det 5:e avsnittet i den första sesången.
Med tanke på att det är den första sesången så har jag bara följt den i 5 veckor och hittills är det bra! Jag har lätt att fastna för serier och det här verkar inte vara ett undantag!


image66







Igår när jag satt på bussen, påväg hem, så var jag lite trött och hungrig - de som känner mig vet vilket strålande humör jag kan vara på i sådanna situationer! Dessutom hade jag ingen musik och ville bara komma hem. Men tur ska man väl aldrig ha? Vid Nacka Forum kom ett gäng 14-15 åringar på bussen (de hade hängt utanför) inte nog med att de gick fram och tillbaka hela tiden och tjejerna var tvugna att prata/skrika me sina falsettröster och skratta år precis allt killarna sa, de skulle dessutom yttra sina otroligt korkade små försök till tankar(!!!) Ett av de många fina dialogerna: 
- Han är född på Manhattan! 
- Va!?!? Jag trodde han var född i New York! 


Jag vet att jag kan vara lite väl lättirriterad ibland men jag står inte ut med - massa saker egentligen - men i det här fallet var det små fjortisar som borde göra något bättre med sitt liv - but who am I to judge?

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: