notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Min dag

Kategori: Från förr

Idag var jag och mamma på IKEA (: ^^
Anledningen var att syrran o hennes polare skulle på bio på Heron City och jag har tjatat om IKEA ett tag :P haha. Vi var där i typ 2,5 h =), köpte lite trams: kollade mest!  Vi hittade ett matbord som ska köpas vd ett senare tillfälle ^^ hehe. De var faktist trevligt att gå runt med mor hihi


Nu är jag ensam hemma och har inget att göra =O , fenastiskt ..




Syrran kom hem runt 20:00 och då bestämde vi oss för att kolla lite på film, hon påstog att hon inte hade sett "Vingar av glas" (som jag har haft på film i ca. 5 år) så den fick det bli... Jag kan typ hela filmen utantill men den är endå en av de bästa filmer jag vet! ^^ haha


Första gången jag såg filmen var på bio med mamma: i början av år 2001, mammas kompis Eva hade sett den med en kompis dotter och berättade att den var jättebra! Några veckor senare var det mellanstadie-disco i Boo-Gård skola (där jag gick) där vann jag en danstävling och fick en biobiljett: så Vingar av glas fick det bli! 


image72

Kommentarer


Kommentera inlägget här: