notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag vecka 14

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan hade engelska, företagsekonomi, matte och franska ^^
Åkte hem, vid sjöstugan träffade jag min fd. klasskamrat (och kompis) Elin =) : trevlig överraskning! När jag kom hem käkade jag 2 rostade fiberlimmackor,drack ett glas vatten - sen åkte joggingskorna på =P haha men när jag just svängde in på Ekaléen fick jag mig ännu en överraksning! Min fd. lagledare/ kompis mamma, Berit,kom gående =D, jag spelade fotboll i 11 år och har kännt Evelina (gamml kompis) sen ja va 5 år! Så det är inte bara "en polares morsa", stannade o snackade lite me henne o sen joggade jag vidare =P hehe
The past has a funny way to sneak up on you sometimes!


Jag är hungrig! Middag kl 19:30 =S, för att vi måste vänta på att Stefan (morsans man) kommer hem: det är deras bröllopsdag idag! Dom har varit gifta i 13 år ! Ja, mina päron har vart skillda ett tag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: