notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Långhelg

Kategori: Från förr

Igår åkte jag till pappa efter skolan, eller nej, efter att jag hade vart i stan med Emy, Lydia, Hannah, Gabrielle och Toni eller a de droppade av en efter en så tillsist var det bara jag och Emy kvar =P då gick vi till Punkt Shop där jag köpte en Ramoneströja =) .. Den var röd!

Idag var jag på idrotten (gymmade) sen skulle jag til ögonläkaren så jag missade SH-provet! :S menmen.. hos ögondocktorn så vart min ögonmuskel sövd så mina pupiller är stora som tefat! haha^^

image78

Efteråt åt jag och mamma lunch - pasta - och efter det träffade jag Emy för vi skulle in till stan en sväng =) Jag skulle köpa converse :P hehe det vart gula ^^ för d röda var slut i hela Stockholm(!!!) eller så fanns det men i stl. 50 typ :S haha ^^

image77 




Imorgon åker jag till Eskilstuna och hälsar på Emma =D, ska bo hos henne tills på tisdag^^ hihi
<3

image79

Kommentarer


Kommentera inlägget här: