notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

If you don't want me: set me free

Kategori: Från förr

Ska till bussen om ca 30 min, dessutom har jag varit vaken i ungefär 2 timmar redan =P haha. jag vaknade och kunde inte somna om så jag satte mig vad datorn och splade "The Sims". Man fastnar ju i spelet ^^ haha! Dessutom har jag lyssnat på The Clash hela morgonen (hela helgen för att vara ärlig), just nu är det "Straight to hell" och den är jävligt bra ! =D - go straiht to hell boy, straight to hell boy... <3


image74




Idag har jag nationella, muntligt, i engelska... Därav sovmorgonen!


Maaaah, jag saknar mitt svarta hår nu!!! Men jaja, får färga de svart i höst/vinter igen för jag har bestämt mig: jag ska färga det vitt innan ;) hihi (typ i juli)




Så, nu är det kväll - jag har sovmorgon imorrn med men måste gå upp klockan 6 iaf =| *självömkan* men aja: min syrra fyller år så måste ju. (Päronen ska till jobbet vid 6:30 och vi måste sjunga innan)
de senaste 20 minutrarna har jag ägnat åt att slå in 12 klubbor i varsina paket: jag är pank så Therese får godis av mig ^^ (o så e ja me på presentet från mammsen) Haha och snäll som jag är vill jag att hon ska få mååånga paket ;) hihi,,



Surprise, Surprise jag lyssnar fortfarande på "The Clash" ^^ hihi Me loves them right now ;D hihi och just nu spelas faktist "Straight to hell" =O haha Sammanträffande


Hur fan ska pengarna räcka?? Imorrn går 200:- sen e de lön på onsdag men ska till Eskilstuna på lördag o biljetterna kostar^^ hehe (kanske får morsan att paya) och på onsdag går 1500:- till, maaah jag vill ju ha nya skor!! Vans eller Converse (can't choose) egentligen vill ja ha båådaaa ju! menmen... sen måste ja ha nya brax ^^ :P elelr en kjol ju!!  Bidraget kommer ju iof på måndag också men aaaaaaa kommer nog ite att få ihop det där ^^ SYND! vill ju ha ... allt =D


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: