notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Good Morning Sunshine

Kategori: Från förr

Jag sitter uppe i syrrans rum med henne just nu =) Hon är nu 12 år Grattis Grattis <3

image75

V
i lyssnar på My Chemical Romance och googlar bilder på converse :P, ett steg i rätt riktning Therese ;) haha och vi kom fram till att hon vill ha lila ;) haha och jag funderar på gröna eller röda nu ^^ . Efersom min syster inte tyckte att Vans var "min stil" haha =P

image76
(Det är så man blir när man ska till stallet)

Idag har jag ingen Fek på morgonen så jag börjar klockan 11.50 :) Niice.. hehe. Ikväll kommer mammas vännina Eva på middag pga Thereses födelsedag ^^ hihi.. Trääävligt =P



Kiran fyller ju också år idag grattis på dig med =) - äntligen 16 ellerhur 91:an ? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: