notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Filmer jag har sett denna vecka

Kategori: Från förr

image51 

Bilar: Det var inte första gången jag såg den men den är fortfarande helt underbar! Haha =D

image52
Gustaf 2: Det var första gången jag såg den och den slår Gustaf 1 med "hästlängder", den blev en ny favorit^^


image53 

Sex, Lies & Murder: Första gången jag såg den, och jag kan säga att den var ganska udda! haha men en helt okej film ^^


image54

Heartbreak Hotel: Fan va kul den var! Jag och emy garvade oss, i princip, igenom den! Riktigt bra ..



image55

På spaning med Bridget Jones: jag har sett denna film ett antal gånger innan men man tröttnar aldrig! Helt underbart rolig =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: