notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

~~~~

Kategori: Från förr

Alexis Bledel
Om man kunde fått det utséendet istället ...  

image56


Just nu kollar jag på "Mean Girls": Den är ironisk och därav underhållande enligt mig. Jag köpte filmen innan jag hade sett den men jag har inte ångrat inköpet so far och jag har sett den flera gånger och inte tröttnat på den så (Y)

image57





Idag ska jag till Djurgården med Emy och några till =)
Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, vet inte när eller vart vi ska träffas men jag vet att Emy och jag ska göra sällskap dit =) haha 

Jag ska jobba på mammas jobb imorgon, sen ska jag jobba i helgen också... Boring, men pengar och det är något jag behöver om man säger så !!! Apillönen ska gå till minst fyra födelsedagspresenter, en bröllopspresent och mitt levande!  



Kommentarer


Kommentera inlägget här: