notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nu ere helg igen

Kategori: Från förr

Ja nu e det lördag !! E ngt trött haha .. kom hem runt 3 imorse o mamma väckte mig 8 typ.. faan va arg ja vart !! haha
Ja o Emy va i stan, Söder som vanligt ! hehe igårkväll asså ..
Eller kvällen började med att ja åt middag me pappas familj eller a den sidan av min familj ..
åt en halv hummer, 200 g oxfilé, bakad potatis, natcho-chips me dipp-grejjs, 1/4 broxnie och 1/2 blåbärspajsbit !! (spydde typ 7 ggr efter) !! fyfaaan va mätt jag var !! e fortfarande mätt !!
sen mötte Emy mig på odenplan, vi åkte hem till mamma .. sen åkte vi in mot stan .. som vanligt blev det itne som planerat ^^ haha
Vi gick runt där mellan björns trädgård o mariatorget ! hehe efter ett tag träffade vi ngra bajen-hulliganer som vi snacka me o så Xp haha

Amelia i Emys klass (som vi träffa ute) hade frågat  oss om vi hade cigg,, vilket vi inet hade. när vi gick vidare kom en tjej (tror ja ) fram.
"Hon" - har ni cigg?
Jag - NÄÄÄ; gud, Amelia frågade ju just !!!

Faan va Emy garvade o dom som gick bakom också ..Xp haha

Emy vi har alltid så jävla kuuul ! :D

Ikväll ska jag på La creme =D=D
måste sy i en knapp i min väst,, mamma ville inte =/ tusan ! haha

<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här: