notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mm..

Kategori: Från förr

Det är sannt Pawwo, jag har bara låtar man blir deprimerad av på min dator .. iaf idag. asså jag blir deprimerad av dom idag .. men det kan ju bero på ngt. annat än musiken .. jävla pissdag ! Hatar att känna så här .. jag bryr mig igentligen inte ... men just nu .. vette fan .. ska släppa det här också .. orkar inte mer och jag lovar - jag fattar vinken!
Så ska inte störa dig längre ..

Igår va en bra dag !! Efter sokolan åkte ja o Malin till Stadium o provade skor läänge Xp sen gick ja till pappas frus (Annas) jobb sen hämtade vi mi9n absoluta ögonsten, min älskade lillebror Viktor .
När vi kom hem hade pappa köpt sushi. Lycklig ! jag har nog tjatat om sushi sen i sommras men ingen har velat äta det me mig Xp haha
Juste innan hade stefan (mammas man) köpt en miniräknare åt mig .. en sånn dära bra sak asså askomplicerad .. fattar ingenting av den .. men det var ett till glädjande moment igår ! hehe
tillbaka till när ja va hos pappa .. ja o pappa skulle gå o köpa frukost till idag så bara helt plötskligt ger min älskade pappa mig 2000 kr o säger att jag kan ju behöva ny jacka o skor eller så ! Jag vart jättegald
Materallist,Javisst !

Imorgon e det torsdag .. då ska ja o Carro på bio !!

Sen e det fredag !  IGEEEEEEEEEN  .. asså gud va fort det går .. haha
Då kommer Emma hit <3
Vad ska vi hitta på, Emma och Emy ?? hehe De kan man ju fråga sig

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: