notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Idag.

Kategori: Från förr

Matsalskön. Jag ochh Kiren pratar om brödet. Pawwo står framför och lyssnar inte på konversationen men ska delta efter halva iaf. Ja jag vet,, jag brukar också göra såå !! Man blir som man umgås gumman <3

Kiren - ååh det är sånnt där gott bröd, vanligt..
Cissi - Jaaa !
Kiren - men det var det ju igår också..
Cissi - näh va det ?? ite när jag o Malin åt ,, vi va för snabba så vi fick äckligare bröd
Pawwo - SA DU ATT DU HADE SPRÄCKT BRÖDET ?

Hahahahahahaaaaaa

Sp1a Nackademins gymnasium. Jag säger bara det.





Idag va ja me Pawwo efter skolan ,, vi gjorde rinnig maräng....... ja exakt. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: