notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Håkan Hellström

Kategori: Från förr

Fyyy faaan va kuul det va !!!!

Satt på marken i 2 h stog o trängdes i 2 (innan det började) Håkan kom in på scenen så me tanke på att vi stog typ längst fram blev både ja o Emy mooos !! höll på att kvävas typ. Tappede bort Emy. Mosades ännu mer. Drog mig bakot för att ja inte fick ngn luft. Hittade Emy, hon var också påväg bakåt. kom bort från det värsta, allt började snurra. Fick hjälp av Emy ch ngn annan (som först inte fattade något) att sätta mig ner på marken, drack vatten. När jag blev bättre såg ja hur Emy började vingla o fick sätta henne ner o springa o hämta vatten!

"Nej min hund är borta!!, har någon sett en rosa rottwailer som lyssnar till namnet Eivor" - en från västerås (tror ja)
Några minuter senare
"Dom hade väl ingen hund på riktigt?!?!" -Emy
"VA!?! HAHA trodde du det ?" - Jag
"Nä eller jag va rädd att jag just trampade på den" - Emy

Den första kvällen med Emy som inte blir katastrof ! En kväll som faktist blev heeelt underbar !
Jag älskaar Håkan Hellström elelr a hans musik o utsrålning o aa ! =D

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: