notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

yaoo

Kategori: Från förr

NYCKELJÄVLARNA LÅG I VÄSKAN,,men i fel fack ! :p så jäva osmidig ! ^^

Jag är trött .. är faktist klar me Sh:n nu borde jag göra franska .. men nej det orkar jah verkligen INTE !

Onsdag ... men det känns sm fredag ^^

Fan va jag är torr i halsen hela tiden !! jobbigt läge :P men aa måste ju gå upp till köket om ja ska dricka o de orkar man inte jue ..


Juste det roligaste idag; jag Kiran Agnes och Chris snacka om att jag ska få tandställnign o ja sa typ jag vill inte va själv me det
o då sa Chris Men Eirc har ju tanställning
jag - va? har han?
 juusteee.. eller ? Eric le !
Eric - va?
Agnes - du har tandställning va?
Eric - Nä jag tog av mig den o stoppa den i fickan
!
Jag - VA !?!?!
Jo han va ironisk ja .. HAHAH



<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: