notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vecka 42

Kategori: Från förr

Nu är det måndag,,
Va i skolan .. efter det åkte jag Kiran o Pawwo till Nacka Forum o kolla på jackor bla. o så fikade vi o va på biblioteket Xp HAHA
På vägen från skolan vart vi lite aaa som vanligt,, vi = Jag Kiran Pawwo Sara Monika o Malin eller jag Kiran o Pawwo ledde ligan spm, vanligt Xp hahaha
vi kom på vääärsta rapplåten ^^

PsPsPsPsPsPs
KirriKirriKirriKirri
MulleMulleMulleMeck
TpTpTpTpTpTpTpTpTp
Muuuuuuugggen
ShShShShShShShSh


HAHAHA Insiderjoke

Idag fick jag ett nytt smeknamn TP [ Tepp ]
Förkortning av Toker-Prosit

"Jag står utanför din dörr bara för att säga att jag aldrig kännt mig så ensam" 
  - Håkan Hellström, Augusti i helvetet



Ska göra Engelska ,,, snaart  Hehe

JAG ÄTER PENICELIN ! Fyfaaan ,, stackars mig


<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: