notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Trött..

Kategori: Från förr

Nu sitter jag hemma igen .. hela dagen har varit fullpackad !! ;D hehe inte mig emot men aa ^^
först imorse .. eller a 11 va ja ju hos tandläkarn,, fick veta att jag har en visdomstand omligger snett o växer uppåt, det förklarar smärtan !!! sen så mina knakningar i käken va tydligrn inte bra ^^ ska till ngn bett.. aa ngt hette det o kolla det o sen få en remiss om tandställning .. jaoo problemtänder. a det har jag !
sen när ja kom hem fick ja va hemma i typ 5 min o sen springa till bussen för ja skulle träffa mina älsklingar i slussen det var menat från början att vi ALLA 5 skulle käka lunch (-monika hon e i polen) men ja kiran dissa oss för ngra gamla kompisar !! så ja mötte pawwo o sara på slussen cirka 13.30 som planerat .. jag ringde Malin men gissa vad ? HON SOV !! haha eller a jag väckte henne :P haha
men hon kom till svea kebab typ 15 ,, hehe sen drog vi till H&M o Ginatricot o leta efter ett linne till pawwo efter det skulle lilla paulina träffa sin daniel ! ^^ så jag, malin o sara drog runt lite i stan tills GB ringde mig, o då bestämmde jag att jag skulle åka hem till honom :D o det gjorde jag ^^ hehe seare gick ja o GB till fredrik o va sociala efter ett tag däär kom malin o sara . =) hihi o billie också !! ^^ 
Men aa .. vi spela tv-spel, ngt jävla bilspel o JAG ÄGDE ! som alltid ^^ 
- okey,, låt mig lodsas iaf...
Hmmm .. aa sen åkte ja sara o malin till donken .. där va de typ en skitzo-tant asså aa hon lekte typ tv o kastade iväg min halsduk =O haha  men de va en snäll kines som plocka upp den åt mig ;D haha men faan va hon va skumm/hög/allmännt störd .. välj själv ! Xp hahaha

Jaoo :) imorrorn är idag =O hahah :P eller a idag är ju idag eller a asså ja har inte sovit än! :P men a skit samma !!

Saknar min Emy !

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: