notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Tors-dag

Kategori: Från förr

Juste igår glömde ja att skriva årets citat !! :D:D

"en sånn där katt-valp" hahaha Kiran du är min gud och jag dyrkar dig !! ^^
haha^^

Idag ,, Hmm.. skolan ja ! Va hos pappa imorse (nu e ja hos mamma igen) så det vart itne naturdiet till frukost,, hehe har kommit fram till att det är tur att ja bor hos morsan mest för annars skulle ja va fet som en gris !! hehe
ALLVAR^^
Skolan ja,, började me Sh i datasalen ,, inte spec seriöst ! Xp hehe sen lunch - pankakor ! sen egnelska prov - inte spec. svårt .. formellt/informellt språk ,, sen hade vi .. svenska o jag o Agnes hade även franska ! inget spec. hände väl på do lektionerna .. eller juuste fick sluta 20 min tidigare från franskan ! 
Wooaaphaa ^^ 
På buss resan hem utbildade jag Chris i bra musik !
hon hade aldrig hört varken Nirvana eller Ebba Grön !! =O
Fick imprincip hjärtattack när ja hörde det !!
Imorrn e det gym igen XP eller a IDROTT ! hehe ska spela basket -
Se-up-en-pyssling-på-planen, eller vad ?!?!
Men Kiran ska skydda mig ..^^

Just nu sitter ja här o lyssnar på Kirans profillåt på PA, som ja stal nyss :P haha
 "kalla mig ceeepeee"
Dessutom pluggar ja både SH och engelska jag är inte måttligt duktig ^^
men aa ja mååste skärpa mig med skolan ! Xp hehe asså efter misslyckandet med ekonomiprovet är det dags att ta i med hårdhanslkarna ,, inget slarv me läxorna nu :P hehe
men allvar,, jag vill komma ngn stans i  livet såå !! hehe
~Pengar gör dig inte lycklig, sa den rike~
-den som har pengar kan ju tycka det men den som inte har några eller får slita ihop till minsta korvöre tycker nog inte likadant.
Aim High
" Sikta mot stjärnorna o var glad om du träffar grantopparna "

Sitter här o väntar på att Emy ska höra av sig jag är inte måttligt nyfiikken XD
- Du kan drömma om att jag skriver varför Xp hehe


Vad gör man när den man älskar har bestämt sig för att inte älska en tillbaka ??
Hur skulle jag klara mig om jag inte hade vänner som fåmgade mig varje gång jag föll ?

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: