notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Söndagen

Kategori: Från förr

Idag är det söndag,, precis som alltid efter lördag ........

Igår va jag me Emy vi hyrde film o åt godis/chips o hade det mysigt ! XD
vi hyrde Sandor/slash/Ida och Liar Liar ,, jag vet.. båda e asgamla men fyfaaan va Liar Liar e rooolig vi garva so,m faan hela tiden,, Jim Carrey e fööör rolig ..
Wooaaaphaaa

Igentligen skulle ja ha åkt hem igårkväll för att jag ska jobba idag igen men när vi gick ner till orminge c för att ja skulle ta bussen va de ngra killar (ca 20 år ) som drog en tjej mot parkeringshuset o hon skrek o aa dom slängde ner henne på marken o då kom den bussen ja skulle ha tagit o stannande o lös o tuta på dom o sen kom de massa springande från eddies bar o så började typ dom slåss o vi vasrt något rädda o först tänkte ja ta bussen iaf men Emy ville hem o skynda sig så inget skulle hända henne o såå ,, så hon börja gå o då vart ja asrädd o sprang efter henne o så gick vi hem till Emy igen o så sov jag där =)
Snart har vi sett all sånn skit !!

Jag o Emy ska börja på självförsvar ^^

Imorrn e det måndag,, Skola,, igen ..
Har matteläxa men inte boken hemma ... o så ska ja ha läst ut eng.boken tills på tisdag .. o skriva rec.. o ja har bara läst halva ... jobbigt läge ..

Juste igår gjorde ja ett kedjebrevs-test på PA .. Kiran skickade ..
FYFAAN VA LÄSKIGT BRA DE STÄMMDE !

Jag glömde mitt hårspänne hos Emy,, attans rabarber ..


<333



Kommentarer


Kommentera inlägget här: