notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

ONSDAG

Kategori: Från förr

JAG SKYNDAR MIG KIRAN ! :D:D hihi

Idag va jag på gymmet på morgonen,, det fanns nötter där !! Xp hihi undra om de va fler än jag o Kiran som åt av det :P:P haha
kan ju va liiite ohygieniskt
sen så hade vi ekonomiprov,, de va relativt lätt faktist ! :D:D
innan det kollade jag och Kiran o camilla när några i bygg spelade "kronan" ,, heeelt meningslös lek Xp
asså det går ut på att man ska snurra en peng o on den stannar ska den som nudda den sist bli skjuten me pengen på knogen ! weeeeeeeii ,, totaaalt meningslööst ! INGEN KAN JU VINNA !!
Idag har jag lärt mig att saker me mkt syre i e sura, t.ex vinäger

David - när ja kommer hem får ja doppa handen i vinäger
Jag - VARFÖR DET ?
David - För att det är rengörande
Jag - Meh hur skulle ja kunna veta det ?
David - För att det har mkt syre i sig
Jag - HUR SKULLE JA KUNNA VETA DET ?!
David - För att det är surt ?
Jag - Meh,, de viste väl inte jag

Jag är itne så korkad som det kanske verkar ,, haha
Eller ja o pawwo kom fram till att jar är SKOLSMART !!

På bussen mot slussen
pawwos mobil ringer
hon pratar överexalerat (så ja fattar att det är daniel på andra sidan luren)
- HEEJ
- AA det kan jag !!
- Pusshej
Hon stirrar på mobilen i ngra s.
- MEN JAG HAR JU INGA PENGAR PÅ MOBILEN !!
Jag - Va ?
Pawwo - Ja sa sa att ja skulle ringa honom, men ja har ju inga pengar ! Har du pengar ?
Jag - nää,, men ja fixar det på slussen =)
Pawwo - aha,, han ringer igen annars,, hoppas jag men va dum ja e
(sen gör hon om samtalet me Daniel för sig själv ca 5 ggr)


DU ÄR MIN GULLEGOOOS !! <333


Hihi :P

På Fredag fyller Malin ååår ! :D kickelikick ! haha ;)

<333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: