notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag, KKK

Kategori: Från förr

Kiran.Kebab.Kill-spaning

Idag spelade vi fotboll på gympan igen ,, men nu va de inte bara vi "vanliga" utan teknik va också me,, de va inte liiika kul men okey :P haha
Blått lag van dåå ! ehum vem va blå ??
- jag

Kiran gjorde mål men de var ingen som såg det hehe,, men de va sääkert jättefiint :P:p

Sen va det maat :P:p haha

Sen,, företagsekonomi,, fick tillbaka cp-provet som ja itne hade pluggat till ,, 18,5/27 G ! 0.5 p från VG
jag skämms

Efter skolan hjälpte ja o Kiran Pawwo o hämta Emelie från dagis sen åkte vi till "svea kebab" o ..
käka kebeb

Kloker-toker pover

teori nr 3
Vi är på ettt krigsfält (kärlek, what else?)
Kiran: Blir bombad, ramlar, reser sig o blir nerskjuten igen !
Jag: Står på en mina, vet att om jag drar bort foten kan det explodera så jag väljer att stå kvar o vela, inte röra mig i ngn jävla riktning bara stå o låta allt rusa förbi runt omkring mig medan jag bara står och gör absolut ingenting.


VI satt där på kebeben o diskuterade allt från våra miserabla liv till drömmar o allt som har me våra miserabla liv att göra o så kollar jag ut genom fönster o får syn på dom 2 sötnosar sitter på en .. någonting rakt över gatan !! vi impricip springer ut o så när vi kommer ner till övergångsstället BLIR DET RÖTT !! men aa vi stalkar dom till gallerian .. haha tröttanar o drar vidare .. ser en assöt kille på vägen .. asså aa jag tyckte han va sör,, inte Kiran :P haha svart-färgat ruffs Xp haha  
Seeen... käkar vi paj på McDonalds sen åker jag hem till pappsen där jag sitter nu o skulle göra franskaläxan men Kiran tvingade mig att blogga isället !! 
Så nu lilla Kiran,, har jag gjoert det ;D 

<3333
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: