notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Men hallå ;D

Kategori: Från förr

Hejhej ! Nu sitter jag hos Kiran ! :D Yeeey ! .P haha ska soova här ;D
När ja kom hem idag typ17:00 orkade ja inte va hemma :P så ja tvingadfe kiran att umgås med mig ^^ haha
så ja sa till mammas man att jag skulle dra men sen ringde mamma typ 20:00 o dampade i telefonen ! haha ^^ asså a det slutade me att hon garava åt mig för att ja vart så arg o upprepa typ va hon sa ! o blablabala ..
I skolan hade vi ...... hmm.. lång dag ! me massa lektioner !!!!!! jobbigt värre ^^ men jag hade sovmorgon hahahah inte kiran ^^ haha
Nu e kiran trött o snackar om att sova hela tiden ^^ haha o vi ska sova snart ,, ja i samma säng (180)
yeeeey !  : P hahahahhaaaa


Nu får vi se om Kiran får glass imorrn HÖHÖ ^^

Jag rättade Kirans lillebrors svenska-text.. ja vad ska jag säga ? ehum .. aaa.. NOT GOOD Amir ! haha
Jaja .. det blir nog bra ska du se ^^

Ja snaert har jag träffat hela Kirans släkt eller inte ^^ hahahahahahahah

Imorrn e det gympa ,, hoppas att de inte blir basket IGEN ! hahah '
Pygméer ska inte spela basket ..

_D   elelr hur ??



Konstigt,, kiran e inte trött längre =O vad kan de bero på ***



<3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: