notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag

Kategori: Från förr

Idag ska jag till tandläkarn .. kl. 11 .  ska jag vara i solna .. haha .. eller aa ..
sen klockan halv 2 ska ja träffa Paulina, Malin och Sara,, kiran den jävlen ska träffa ngra gamla kompisar o Monika är i Polen !! så aristosex blir bara fyra idag .. men a vi ska käka lunch o planera "the key" ^^
seen ska GB ringa när  han har jobbat klart,, hoppas på att få träffa honom idag .. :)
Så min dag är planerad om man säger så !!

Nu sitter jag har på mitt rum, det är tidigt på morgonen o ja sitter vid datan o syrran ligger i min säng .. hehe Therese jag kommer alltid älskar dig vad som än händer ... Storasyster<3Lillasyster

Jag börjar bli förkyld igen, neeej pallar inte !


<3333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: